vineri, 7 septembrie 2007

iubirea-i peste tot...


intr-o zi chiuveta cazu in dragoste. iubi o mica stea galbena si din coltul geamului de la bucatarie se confesa musamalei si borcanului de mustar, se planse tacamurilor ude. in alta zi chiuveta isi marturisi dragostea: "-stea mica ,nu scanteia peste fabrica de paine si moara dambovita da-te jos, caci ele nu au nevoie de tine. ele au la subsol centrale electrice si sunt pline de becuri. te rispesti punandu-ti auriul pe acoperisuri si paratraznete. stea mica ,nichelul meu te doreste,sifonul meu a bolborosit tot felul de cantece pt tine ,cum se pricepe si el, vasele cu resturi de conserva de peste te-au si indragit. vino,si ai sa scanteiezi toata noaptea deasupra regatului meu de linoleum craiasa a gandacilor de bucatarie..."

dar vai!steaua galbena nu a raspuns acestei chemari caci ea iubea o strecuratoare de supa din casa unui contabil si noapte de noapte se chinuia sorbind-o din ochi. asa ca intr-un tarziu chiuveta incepu sa-si puna intrebari cu privire la sensul existentei si la obiectivitatea ei si intr-un foarte tarziu ii facu o propunere musamalei ..

candva in jocul dragostei m`am implicat si eu eu, gaura din perdea ,care v`am spus aceasta poveste. am iubit o superba dacie crem pe care n`am vazut-o decat o data.. dar,ce sa mai vorbim,acum am copii prescolari si tot ce`a fost mi se pare un vis

3 comentarii:

Resto spunea...

ce proaspat....imi place "caci ea iubea o strecuratoare de supa din casa unui contabil".

mademoiselle spunea...

mircea cartarescu-poema chiuvetei ,intradevar ,"iubirea-i peste tot..." ;)

Anonim spunea...

Multumesc pentru informatii interesante