miercuri, 29 iulie 2009

Femeia perfecta


Discutam zilele trecute cu un prieten despre articolul pe care l-am scris cu ff mult timp in urma despre "barbatul perfect"...El mi-a zis k degeaba ne chinuim toate sa cautam asa ceva pentru ca el nu exista si oricate compromisuri am incerca sa facem tot o sa ramanem la sfarsitul vietii cu un gust amar pt ca nu l-am intalnit niciodata pe Fat-Frumos...Eu am tacut, dar credeti-ma cu putina perseverenta chiar il puteti gasi;) (va spun asta din proprie experienta)
Curiozitatea totusi nu m-a lasat si l-am intrebat si eu la randul meu care ar fi femeia perfecta in viziunea unui barbat.Si s-a decis cum ar trebui sa arate femeia care nu ar putea sa-i reziste nici unui mascul.
Asadar, reteta femeii perfecte este urmatoarea:

Se ia fata Angelinei Jolie si se condimenteaza cu ochii lui Alexis Bledel (Rory din "Fetele Gilmore"). La acestea se adauga cositele blonde a lui Reese Witherspoon.

Chipul angelic se asaza pe corpul bine lucrat al Keirei Knightley, care se "asezoneaza" cu doi sani perfecti a la Carmen Electra.

Funduletul obraznic al lui Kylie Minogue completeaza partea de sus a trupului perfect, la care adaugam picioarele lungi, foooaaaarrrrte lungi, lucrate pe placi de surfing si bronzate sub soarele Californiei, ale lui Cameron Diaz.

Si, cum pentru multi aspectul mainilor conteaza foarte mult, femeia nostra se decoreaza cu doua brate perfecte, cam ca cele ale lui Nicole Kidman.

Se lasa totul la dospit. Dupa care va uram "Pofta Buna!!";))

5 comentarii:

Anonim spunea...

Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipă recent formată, nonprofit, care şi-a propus să lupte pentru conştientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolaţi de societatea în care trăim despre tot ceea ce înseamnă consum de droguri într-un fel sau altul.
Dacă prin acţiunea ta, salvezi o singură viaţă de la decădere, consideră că ţi-ai atins scopul, alături de noi toţi ceilalţi.

Dacă doreşti să susţii această campanie, afişază pe blogul tău un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

Razvan spunea...

Heeei
Buna,
Sa stii ca acum am dat peste blogul tau si e destul de interesant ... dar cand voi gasi ceva articole noi ?

Anonim spunea...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Raindrops spunea...

Am vorbit si eu odata despre femeia perfecta , daca vrei sa citesti link-ul este http://picaturi-intunecate.blogspot.com/2009/10/femeia-perfecta-un-vis-sau-o-realitate.html

Sper sa iti placa si sa imi spui daca am dreptate sau vrei sa ma contrazici.

TiamFuratPozaVerde spunea...

De acord cu tine:)) Foarte tare, mia placut partea cu "pofta buna". :))