duminică, 7 octombrie 2007


gata!!!...m-am mutat...impresii?...hmm...bune, dragutza viatza la capitala, dar totusi park lipseste ceva...nush...poate orashul, poate familia...de fapt imi lipsesc toate lucrurile cu care eram obisnuita...strazile, aceleasi fetze p care l vedeam mereu p strada kiar dak erau doar straini, oameni cu care n-am interactinat niciodata, locurile p kre l frecventam, oamenii cu care comunikm..etc... oare mi-e frik d necunoscut sau e vb doar d mizeria si tiganeala care ii sunt tipice bucurestiului?!...

dar d c ma plang eu atat d fapt?! k oricum d knd am ajuns o duc intr-o maimutareala continua...nu am apucat ink sa ma plictisesc..e prea agitat orashul si prea multe lucruri d facut intr-o zi k sa iti permiti sa stai degeaba si sa nu ai c face makr pt 10 min...si plus k nu imi mai are nimeni grija...nu mai are cine sa ma barfeask si nu va mai afla tot orasul fiecare pas p kre il fac...asta cred k e singurul punct forte al acestui oras...

marfa la bucuresti!!!.clar

Niciun comentariu: