luni, 12 noiembrie 2007

vreau...dar nu stiu c vreau....!!!

r cr
Curcubeul timpului imi rasare prin clepsidra fiintei. . ceea ce pare a fi fericire. .e din ce mai putin cald .. si mai indepartat. Curios . .cand m-am apucat sa scriu credeam ca o sa fie ceva funny si vesel . .dar. . nu stim niciodata ce ne rezerva destinul. Am vrut sa gasesc in scrierea unui jurnal . .vindecarea sufleteasca de care aveam nevoie. Complexitatea cu care imi descriu sentimentele...ma face oarecum mai pur.. . e ca o detoxifiere purtata de-a lungul foii. .las veninul sa se scurga prin "coditza penelului".E ca o curatzare generala de sarbatori..am sters geamurile si am scuturat covoarele. . am dat jos putregaiul de pe mine si am observat ca am si eu o aura :>. Azi pentru prima oara in multi ani am avut o rabufnire de caracter . .si mi-am sustinut drepturile .. ce feeling cald. ..simt ca apartin speciei. Fiinta mea este complexa . .ma pierd in detalii si ignor lumea care ma inconjoara . .unii spun ca sunt ciudata . .altii o iau ca pe o calitate . .eu spun ca sunt unica. .fiecare e unic in felul lui . .LUMEA SE INVARTE IN JURUL FIECARUIA ! .. sunt prea aeriana . . nu pot sa simt sufletul cald care-mi moare in brate. Fac intotdeauna greseala imperdonabila de a ma afunda in depresie ..crezand ca prin durere imi gasesc salvarea .. dar stau si ma gandesc. . ca poate imi place durerea . .poate imi place sa sufar. .. Dar nu-i asa . .pentru a invatza sa mergem . .trebuie mai intai sa ne taram...

Un comentariu:

Bibliotecaru spunea...

:) Curcubeul poate însemna şi altceva
CURCUBEU