luni, 30 iulie 2007

feelings...

Am renuntat la multe lucruri avand impresia k am sa gasesc ceva mai bun. M-am imbatat de multe ori cu apa rece. Din knd in knd ma multumeam cu putin, adesea vroiam totul.
Egoista...Altruista...Inkpatanata...Toleranta...Iubareata...Voioasa...Suparata...Dezamagita...Studenta(mai nou)...Plictisita...Actrita fara diploma...Indrazneata fara tupeu...Santajista fara cusur...Glumeata fara bancuri...Iubita... Toate aceste sentimente alaturi d alte forme d rezistenta si d salvare cum ar fi prietenii, muzik, teatrul, literatura imi erau d ajuns pt a ma intregi, imi dadeau sentimentul k apartin aceleasi drame, k toti impreuna suntem mai puternici...
Asist oare la o sedinta d spiritism sau am murit d mult intr-un accident d circulatie si acum ma aflu in Iad cu toti paktosii?
M-am saturat d apa plata pentru oameni plati!...

Niciun comentariu: